HISS & DISS

Tänkte köra på en snabb Hiss&Diss. sorry för texten, ah ni fattar.. detta blir även kvällens sista inlägg så natti!
 
 
HISS: 
 
Något som är snyggt o ha till allt är converse. finns så många färger så du kan ju matcha ja, du fattar. 
Jag älskar converse, dom är sköna o gå i + super snygga! ;) 
Jag satte ihop en bild snabbt nu bara, men de är iaf dom modellerna och färgerna jag har. Finns flera stycken jag ska köpa såfort jag får lite pengar över, som korta modellen i rosa och vit sen ett par med plattå vill jag verkligen ha i vita, hur snyggt lixom? :D 
 
 
DISS:
 
De jag dissa idag är falska vänner. Och med falska vänner menar jag dom som vänder dig ryggen när du behöver dom som mest (eller bara gör de), dom som lämnar dig när dom skaffar nya vänner, snackar skit, ljuger, bråkar alltså falska vänner. Och ännu värre, bästisar som är falska. 
Varför ha tusen falska, när du kan ha tio äkta? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0